KoreZin

  • Anasayfa
  • K-Magazin
    Kore Magazin haberleri burada.
    • Ana Haber
    • Varyete
    • Dedikodu
    • Sosyal Medya
    • K-CF
  • K-POP
    K-POP dünyasından sıcak sıcak güncel haberler.
    • Konser
    • MV
  • K-Drama
    Kore Dizi ve Dramaları hakkında son gelişmeler. Ayrıntılar.
    • Reytingler
    • K-Movie
  • K-Nedio
    Güney Koreli idoller, dramalar veya benzeri bir çok konuda liste haber tarzında hazırlanan paylaşımların yayınlandığı kategori.
    • K-Test
  • Netizen
    Susmak bilmeyen netizenler, neler diyor? Kimler hakkında konuşuyorlar? Türkçe çevirileri ile artık burada.
    • Söz Sende
  • Diğer
    Genel veya Diğer haberler şeklinde nitelendirebileceğimiz Haberler bu bölümde!
    • Köşe Yazıları
    • Makale
    • Siyaset
    • Şikayet & Öneri
  • Haber Ekle
  • Editör Başvurusu
  • Anasayfa
  • K-Magazin
    • Ana Haber
    • Varyete
    • Dedikodu
    • Sosyal Medya
    • K-CF
  • K-POP
    • Konser
    • MV
  • K-Drama
    • Reytingler
    • K-Movie
  • K-Nedio
    • K-Test
  • Netizen
    • Söz Sende
  • Diğer
    • Köşe Yazıları
    • Makale
    • Siyaset
    • Şikayet & Öneri
  • Haber Ekle
  • Editör Başvurusu
Önceki Sonraki

Seungri’nin Araba Kazası Hakkında Netizenler Tarafından Yapılan Yorumlar!

Yazan: Suexo , Eylül 12, 2014

Big Bang’in maknaesi Seungri’nin bir araba kazası geçirdiği haberini sizlerle daha önce paylaşmıştık. İlgili haber için buraya tıklayınız.

Gece 3 civarında Seungri’nin arabasıyla başka bir arabaya çarpmasıyla gerçekleşen kazanın yankıları sosyal medyada büyümeye devam ediyor.

İşte Koreli netizenlerin kaza hakkında yaptıkları yorumlardan bazıları;

 

*Starin‘in yaptığı haberin altındaki yorumlar:

1. [+142, -18] Acaba… sarhoş muydu?

2. [+137, -23] Eğer alkollü çıkarsa, elveda YG…

3. [+125, -23] Alkollü olup olmadığına baktılar mı?

4. [+28, -3] Duyduğuma göre hastahaneye giderken ambulasdan inmiş. Neden indi???? Neden???

5. [+20, -0] Sanki YG’nin yeterince problemi yoktu…

6. [+17, -0] YG vurup kaçmasının üstünü kapatabilir, hatta Seungri alkollü araç kullanmış olsa dahi, her şeyin üstünü kapatabilirler.

7. [+16, -0] Hız limiti bu yolda 80 km… Eğer araba böyle döndüyse, büyük ihtimalle arabayı çok hızlı bir şekilde kullanıyordu.

8. [+15, -0] Eğer kaza sabaha karşı 3:30’da gerçekleştiyse, sürücü ya alkollüdür ya da hız yapmıştır. YG için kolay bir gün olmayacak.

 

*Naver‘ın yaptığı haberin altındaki yorumlar:

1. [+2,864, -119] Şu sıralar en çok arananlarda ne zaman ünlü birinin ismini görsem, korkmaya başladım…

2. [+2,059, -113] Neyse ki ağır yaralanan olmamış.

3. [+1,612, -291] Şanslıyız.. Çok şanslıyız… Seunghyun-ah, dikkatli ol…

4. [+1,392, -197] Neden hastaneye giderken, yarı yolda ambulanstan indi ki?

5. [+1,237, -130] Umarım çok incinmemiştir.. ㅠ

6. [+322, -45] Kazadan önce yayınlanan bir makalede, Seungri’nin bir markanın açılış partisinde olduğu yazıyordu… ve sonra hastaneye giderken yolun yarısında ambulanstan indi… hmm..

7. [+353, -78] Elimde değil, YG’nin söylediği her şeyden şüphe duyuyorum

8. [+291, -32] Yolun yarısında ambulanstan inmesi çok garip. Lütfen alkollü olup olmadığını kontrol edin.

9. [+238, -34] Anlayamıyorum. Arabası takla atan bir insan nasıl ambulanstan inip, evine gider ㅋㅋㅋ

10. [+178, -21] Yaralıyken, neden ambulanstan indi? ㅠㅠ

11. [+189, -37] Hastaneye giderken yarı yolda ambulanstan inip, evine gidiyor. ㅋㅋ Alkollü araç kullanırken yakalanmamak için ㅋㅋㅋㅋ

12. [+172, -44] YG söylediği yalanlarla beni şaşırtma konusunda hiçbir zaman başarısız olmadı. Seungri yolun ortasında ambulanstan inmiş..

13. [+110, -26] Madem sarhoş değildi, neden durduk yere önündeki arabaya çarptı..?

14. [+110, -28] Yang Hyun Suk’un hikaye yazma becerilerini gösterme zamanı geldi.

 

*Star News‘in yaptığı haberin altındaki yorumlar:

1. [+1,380, -116] O zaman ambulanstan inmesiyle ilgili olan şeyler ne? Ve neden şimdi hastaneye gidiyor? Gerçekten mantıklı değil, anlayamıyorum.

2. [+986, -56] Peki ya ambulanstan inmesi hakkındakiler?

3. [+877, -63] Seungri alkol testinden sağ salim çıktığını iddia etti.

4. [+311, -9] Gece 3’te bir gece kulübünden çıkıyor ve sarhoş değil??? O zaman ambulanstan niye indin?

5. [+268, -11] Ambulanstan indi <<<  Her iddiasına varım alkol testinden kaçmak için yaptı. Alkollü araç kullandığına %120 eminim.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çeviri & Haber: Suexo(falconer95)
Kaynak: KoreZin & Netizenbuzz

Etiketler: 140912, Araba Kazası, Araç, Big Bang, Car Accident, naver, Netizen, netizenbuzz, Seungri, Star News, Starin, Yang Hyun suk, YG, YG Entertainment

Popüler Haberler

JTBC İflasın Eşiğinde mi? Ünlü Oyuncuların Yeni Dizi...
JTBC İflasın Eşiğinde mi? Ünlü Oyuncuların Yeni Dizi...
35. Seoul Music Awards’ta Görkemli Gece: Daesang ATE...
35. Seoul Music Awards’ta Görkemli Gece: Daesang ATE...
Kız Grubu Üyeleri için Haziran Ayı Bireysel Marka İt...
Kız Grubu Üyeleri için Haziran Ayı Bireysel Marka İt...
“Küçük Bir Temastı”: BTS’ten Jin&#...
“Küçük Bir Temastı”: BTS’ten Jin&#...



















KoreZin İletişim ve Reklam

[email protected]


DMCA.com

Kategoriler

Tüm hakları saklıdır. KoreZin. İçerik: KPOP, Kore Magazin
  • Çerez Politikası
  • Editörlük Başvurusu
  • Gizlilik Politikası
  • Kendi Haberinizi Yazın!
  • Kullanım Koşulları
  • Künye
  • Şikayet & Öneri