CNBLUE’nun gitaristi Lee Jong Hyun, 6 nisan 2015 tarihinde kendi Instagram hesabına hastane yatağındayken titrek bir video çekerek yükledi.
Jong Hyun’ un Norovirus enfeksiyonu kaptığını öğrenen fanları endişeleri ile birlikte iyi dileklerini de kendisine ilettiler. Videoda Jong Hyun zayıf bir ses çıkartıyor, ” ah, bu virusle kkkk, yalnız kaldım kkk.” Diyerek sanki virüsle kapana kısılmış kalmış gibi söz etti.
Norovirus, mide ve bağırsakları etkileyerek kusma ve ishale sebep olabilir. Yani, bol sıvı tüketip güzelce dinlendiğinde sağlıklı birisi bir kaç günde atlatabilir.
En kısa zamanda daha iyi olmasını diliyoruz.
[Ç.N] Yoğun çalışma temposu, dizi çekimi, WGM, grup aktiviteleri derken bağışıklığı zayıflamış olan gitaristimize Koreanturk ailesi olarak acil şifalar diliyoruz. Umarız en kısa zamanda sağlığına kavuşur ve çalışmalarına devam eder.
Kaynak: koreabo
Çeviri: iremymc