G-Dragon ve Kiko Mizuhara‘nın sözde sevgili oldukları ayrıldıkları ve tekrar barıştıkları haberleri kısa süre önce yayınlanmıştı.Bu nedenle olayın belirsizliği devam ediyordu.
Hong Kong’da katıldığı bir etkinlikte Kiko Mizuhara’ya G-Dragon ile olan ilişkileri soruldu.Kiko ” Sadece Arkadaşız ” yanıtını verdi.
Netizen yorumlarından bazıları şu şekilde ;
[+1,148, -35] Arkadaş olmalarıda çıkıyor olmalarıda kimsenin umrunda değil..
[+986, -25] Neden şimdi böyle bir açıklama yapılıyor ?
[+884, -33] Sana soran yok,seni Yoda
[+532, -18] Çok sıradan,hayırr
[+162, -8] GD şimdi ünlü birisi ve onunla daha önce haberleri çıktığı için tekrar gündeme gelmeye uğraşıyor,dikkat çekmeye çalışıyor ancak o bunu umursamıyor
[+156, -12] Yapılan en büyük hata GD’nin onla çıktığı yönünde haberlerin yayınlanmasıydı.Şimdiye kadar GD’nin verdiği en doğru karar onu terk etmiş olması umarım kalbide yüzüde güzel bir kadınla birlikte olur.
[+110, -6] [GD] Kore’de popüler bu nedenle onun hakkında konumayı kes !
[+68, -28] Kiko’nun Kore’de popüler olma amacı var ama burda onu kimse sevmiyor.GD’yi de bu yüzden kullanıyor.
[+95, -24] G-Dragon’da seni umursamıyor merak etme onun hakkında konuşmayıda bırak.
[+113,-39] Nihayet bir taraf konuştu yok işte açıklama istediniz yapıldı.Ünlülerin hayatı bu sonuçta evlenecek halleri yoktu.
KAYNAK : Netizenbuzz
ÇEVİRİ : MarMonteL