Irene, Sehun, Chanyeol.
[+190 -42] Hayranları daha önce iyi bir rapçi olduğunu söylemedi bile? Bir defol git pislik herif. (Baya küfür etmiş bu kısımda)
[+152 -28] Rap yapmayıp, iyi şarkı söylemek için pratik yapsaydı daha iyi olurdu. SM hayranları onların rapinden bir şey ummuyor zaten. (Sadece tiplerini önemsiyorlar demek istemiş) Sadece bizi rahat bırak artık!
[+105 -26] Yorumları kontrol ediyor musun acaba? Görüntülenme sayısı tutarlı ama yorumlar aynı kalmıyor.
[+52 -56] Evet evet, o yakışıklı.
[+51 -5] Irene mc iken ‘Dream Candy’ şarkısını, Chanyeol ‘All Of Me’ ve ‘Wing Wing’ i söylemişti. Onların neden rapper olduğunu hiçbir zaman anlayamayacaksın.
[+47 -8] Hepsini şarkıcı olarak kıyaslamak istiyorum ben, eğer vokal pratiği yaparlarsa kendilerini geliştirebilirler, aslında o kadar da kötü sayılmazlar.
[+38 -5] Sehun Kai kadar kötü.. Ama onların dansları dahşet!!! Umuyorum ki hiçbir işe yaramadıklarını ima etmiyorsundur..
Kaynak: Pann
Haber & Çeviri: Başak96