1. [+143, -36] Bir bayan olmama rağmen, Suzy’nin gerçekten çok farklı bir güzelliği olduğunu düşünüyorum, erkekler neden ona aşık anlıyorum.
2. [+113, -27] Çok yakışıyorlar. Baekhyun Suzy’ye bakarken gözleri çok tatlış görünüyor.
3. [+88, -21] Suzy… Durmadan Dream’i tekrar tekrar dinleyeceğim.
4. [+44, -14] Bir ilk olmasına rağmen sesleri çok uyumluydu.
5. [+44, -16] Aman ya rabbim.. Çok tatlıㅋㅋ Suzy çok güzel, kulaklarım eridi resmen. ㅋㅋ Umarım bu şarkı hit olur. ㅋㅋ
7. [+15, -5] Baekhyun ruj mu sürmüş?
8. [+19, -10] Şarkı kalbe dokunuyor, sesleri çok tatlı.
9. [+250, -23] Baekhyun ve Suzy, ikisi beni sesleriyle erittiler. ㅠㅠ
10. [+176, -15] Şarkı çok güzel!!!
11. [+199, -28] Şarkıya gelen yorumlar iyi. Baekhyun’a herkes övgüler yağdırıyor, şu an listelerde süper, umarım bir müzik şovunda birinci olurlar.
12. [+207, -31] Bu ikisi süper ötesi bir şey olmamış mı ya. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Suzy’nin bir sürü kız hayranı var, ikisini de seviyorum!
5. [+240, -44] Bir erkek olarak söylüyorum, Baekhyun çok çekici ve ayrıca iyi bir şarkıcı.
Kaynak: Netizenbuzz
Haber & Çeviri: Başak96