Kaynak : Newsen Via Nate
Netizen Yorumları :
1. [+221, – 26] Hayır.
2. [+155, – 20] Hiç alakası yok.
3. [+246, – 143] Bana göre Jessica’dan daha güzel.
4. [+26, – 12] Hepsinin burnu tuhaf.
5. [+24, – 3] Çocukluk fotoğraflarını gördüm ve o zaman çok daha güzelmiş. Eğer Girlfriend’in şirketi onlara estetik ameliyatı yaptıracaksa, lütfen onları düzgün bir hastaneye götürsün ve düzgünce yaptırsın. Hepsinin tebeşir çubuğu gibi burunları var;; onlar için kötü hissediyorum, özelikle bu ve göz gülüşü olan kız. Debutlarından önce çok daha güzeller.
6. [+20, – 15] ? Haberi yapan kişi Jessica’nın yüzünü biliyor mu?
7. [+18, – 10] Bu grubun adını seviyorum ama görünüşleri kendilerine birinin kız arkadaşı (Girlfriend) demek için eksik.
8. [+15, – 5] Açıkçası, Jessica’ya benzediğini söylemek onu kötülemek değil mi ㅡㅡ
9. [+14, – 5] Jessica’nın ilk çıkış yaptığı zamana kıyasla Shinbi çok daha güzel ㅋㅋㅋ
10. [+13, – 4] Anımsatıyor ama o çok daha güzel
11. [+13, – 5] Hayır..?
12. [+13, – 10] Hmm.. Belki ağız/çene bölgesi?
13. [+12, – 3] Tüm Girlfriend üyelerinin uzun yüzü olduğunu farkettim ㅋㅋㅋ
Kaynak : netizenbuzz
Editör : rxyoongi