Geçenlerde gerçekleşen imza gününde şans eseri Son Naeun’u gördüm, elbette ünlüler gerçek hayatta güzel görünürlar. Ama Son Naeun gerçekten çok güzel görünüyordu.
Fotoğraflardaki görüntüsüyle karşılaştırılamaz bile.
O farklı bir auraya sahipti ve farklı bir kokusu vardı.
Her neyse, ayrıca vücudu da çok güzel.
[+133 -13] Gerçek hayatta çok güzel görünüyor.
[+115 -15] Elbette güzel, ayrıca kendini beğenmiş değil, çok kibar ve canayakın.
[+81 -10] Duru bir güzelliği var
[+81 -2] Onları tanımıyorum ama onları şans eseri gördüm derken??? Çirkin denemezler.
[+19 -2] Eskiden Melon’da Naeun’u görmüştüm, onu manken falan sanmıştım başta. Sonra onun Son Naeun olduğunu öğrendiğimde şoka girmiştim. Görüntüsü manyak iyi ya, ayrıca fiziği süper.
Kaynak: Pann
Haber & Çeviri: Başak96