“Bebeğim bebeğim, bu gece güzel çünkü hyungların konseri var! Sizi seviyoruz!”
Netizen Yorumları :
[+27, – 0] Çok samimiㅠㅠㅠ
[+22, – 0] Iki grup da tatlıㅠ Tatlılar
[+18, – 0] Bunu gördüklerinde gerçekten sevineceklerㅜㅜ
[+14, – 0] Sevdiğim ortam bu..
[+10, -0] Bigbang, “Keşke WINNER (kazanan) olsaydık ama biz LOSERız (kaybeden)” yazdı YG’nin çocukları aşırı tatlıㅋㅋ
[+10, 0] Gerçekten beraber konser vermeliler
Kaynak : pann-choa
Editör : rxyoongi