21 Mart’ta yayınlanacak.
Yeni mini albümlerinin başlık şarkısı ‘FLY’ !!!!
GOT7!
Çok heyecanlı görünüyor!
[+68 -1] Bu sefer çok çok başarılı olacaklarını hissediyorum. Kendi konserlerini de tamamladılar. Bence, yetenek, görüntü vs. Hiçbir eksiklikleri yok. Haydi hit olalım!
[+67 -3] Başka bir grubun fanıyım ama GOT7’ı dört gözle bekliyorum. Umarım büyük bir etki yaratılar, ‘Just Right’ çok iyi şarkıydı ama If You Do’daki konseptleri onlara çok yakışmıştı. ㅋㅋㅋㅋㅋ onların koreografileri falan da çok kaliteli.
[+38 -0] Haydi GOT7, hit olalım!
[+27 -0] JYP GOT7’a değer veriyormuş gibi görünüyor. Şarkıları iyi, üyelerin kişilikleri iyi. Yetenekleri iyi. Şimdi konseptleri yavaş yavaş daha iyi oluyor.
[+24 -0] GOT7’ı 1 numara yapacağız! Fighting!
[+24 -0] Fighting GOT7!
Kaynak: Pann
Haber & Çeviri: Başak96