Başlık : Objektif olarak, kimin rapte daha iyi olduğunu düşünüyorsunuz?
Kaynak : pann
Netizen Yorumları :
1. [+221, -149] BI kazanır
2. [+156, -271] BI: “Buyur ve kıskanıyorsan dene! Sakinleşmek başarıdır, bu yüzden… Yo yo yo millet!! Doğru sözleri unuttum ama~!
3. [+132, -26] Konuyla ilgisi yok ama Zico ve Jooheon’un benzer rap yapma tarzı olduğunu duydum bu yüzden ikisinin de mixtapelerini dinledim ama benzer gelmediㅋㅋ
4. [+75, -3] Hayran değilim ama Jooheon ve BI ikisinin de iyi akışı, konuşması ve diksiyonu var. İkisi de iyi.
5. [+67, -23] BI tüm raplerini kendi yazmıyor mu? BI.
6. [+52, -74] Onu neden Zico kopyacısıyla kıyaslıyorsun
7. [+45, -4] Hanbin’i bu tür konuya sokmayın
8. [+42, -7] BI’ın rapini dinleyin, gelişti! Show Me The Money’deki nefes alışkanlığını değiştirdi. Canlı yapışı gerçekten iyi.
9. [+36, -20] İlk olarak, Jooheon’un kim olduğunu bilmiyorum
10. [+34, -12] Jooheon’un bu kadar iyi olduğunu görünce şaşırmıştım
11. [+30, -53] Zavallı Jooheon, BI’dan daha iyi olduğu belliyken, nasıl BI ile kıyaslanabilir?
12. [+30, -41] Jooheon? Nuguyla (E/N : 누구 yani kim; kim olduğunu bilmediği biri olduğunu söylüyor) ilgilenmiyorum
Kaynak : kpopkfans
Editör : rxyoongi