
iKON

Winner
Daha çıkışlarından önce, bir elemeye tabii tutulduklarından dolayı hayranlar bölünüp birbirlerine karşı olmuşlardı.
V app’te canlı yayın yaptıklarında ise yorum kısmı tam bir savaş alanına dönüşmüştü.
Hayranların anlaşamamasının ilk nedenlerinden biri;

Netizen Yorumları:
1. Haklısın, haklısın… şuan burada hissedilmemesinin neden instiz’dir belki, ama başka bir yere gitsen her yer savaş alanı gibi.
2. Haklısın, Yang CEO bunun büyük nedenlerin biri.
3. bunların hepsi Yang CEO yüzünden.
4. Kötü hissediyorum çünkü iki grubu da seviyorum. Hep Yang CEO yüzünen… ㅠㅠ
5.Ben Winner’ı ve hayranlarını seviyorum ama Yang CEO yüzünden fandomlar savaştaㅠㅠ Winner ve iKON iki grubu da seviyorumㅠㅠㅠ
6. Gerçekten araları bu kadar kötü mü?? Winner ve iKON arkadaş ama
7. Bu iki grupta birbirlerini kardeş gibi görüyor, neden hayranlar böyle kavga ediyor ki?
8. Hepsi Yang CEO ile başladı
9. Gerçekten, eğer etrafımda ki insanlara bakarsam… Bunu hissedebiliyorum.
Kaynak: pann-choa
Çeviri: Alissa