Pann: SM ve YG stajyerleri CUBE’a geçti.
1. [+36, -5] CUBE her zaman ilk 3 şirketin stajyerlerini alıyor. Kendi stajyerlerini eğitemiyorlar mı? Geri dönüşümlü şirket ㅋㅋㅋㅋㅋ
2. [+29, -1] Jino.. Eskiden EXO’nun teaserında mı vardı? EXO ile çıkış yapacağına emindim.
3. [+27, -3] Vay arkadaş.. Demek CUBE’a geçmişler. Neden çöküşte olan bir şirkete geçtiler ki?
4. [+15, -0] Soldaki Yang Hong Seok, sağdaki Jino. İkiside Pentagon’da çıkış yapacak.
5. [+12, -0] Yang Hong Seok’u herkes tanıyor ama hala çıkış yapacak. ㅋㅋㅋㅋㅋ
6. [+9, -7] CUBE çirkin BTOB’den sonra görselolarak seçici olmaya başladı.
Kaynak: KPopFans
Haber & Çeviri: Başak96