XIUMIN ve SOHEE öğrenci temalı yeni bir fotoğraf çekimi gerçekleştirdi.Fotoğraf çekimine ait ilk kare bugün yayımlandı.
Netizen yorumları:
1. İkisinin uyumu iyi.
2.Hul, sert oppa ve sert kardeş gibi görünüyorlar.
3. wow kimyaları tam uyumlu daebak.
4.Eğer bunların kardeş olduğunu deseler cidden inanırım.
5.Cidden birbirlerine çok benziyorlar…O kadar büyüleyici ki…
6.wow… gerçekten onlar birlikte bir fotoğraf çekildiler,ateş altındalar ㅠㅠㅠ
7. Ateş! (alkış) Ateş! (alkış)
8. hul, resmen kalbim kırıldı, lütfen ateş edin ㅠㅠㅠㅠ
9.Lanet olsun! auraları muhteşem!
10.Lütfen sadece fotoğraf çekinsinler.
Konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir?
Kaynak:Pann
Editör:Jichanwook