BTOB
~
VIXX
Pann: BTOB VIXX’i kopyalıyor.
1. [+174, -19] Stilisti ya da şirketi eleştirin. Sanatçıları değil. BTOB hata yapmadı.
2. [+152, -10] Ben bir melody’yim. Bu tamamen stilistin suçu. Ama yine de onlar adına özür dilemeye devam edeceğim. Yakın bir fandomuz ve böyle olması çok kötü oldu ya.
3. [+145, -11] Umarım BTOB’nin stilisti bunu görünce hatasını düzeltir.
4. [+67, -50] Fanları bile değilim ama VIXX bu kıyafetlerle iyi görünürken BTOB sadece komik görünüyor.
5. [+66, -0] Ben bir starlightim ve biraz endişelendim açıkçası. Bu BTOB’nin ya da melodylerin suçu değil. Umarım stilist bu sıkıntıyı düzeltir. BTOVIXX’i hatırlayın. Bizim fandomlarımız yakın.
6. [+59, -3] Ben hiç böyle düşünmedim çünkü BTOVIXX cidden çok yakın.
Kaynak: Kpopfans
Haber & Çeviri: Başak96