Haber: ”Slam Dunk” Park Jin Young, ”miss A ”Bad Girl Good Girl”ü söylemek istemedi..”
Kaynak: Mydaily via Naver
Kim Sook: ”Kız grupları sevmedikleri bir şarkı olursa söyleyebiliyor mu?”
Tiffany: ”Normalde öyle bir şansları olmuyor.”
Park Jin Young: ”Şarkıcılarıma genellikle şarkının onların heyecanlandırması gerektiğini söylüyorum ama ilk ve ikinci albümler için onlara ne söylersem onu yapmak zorundalar (gülüyor). Wonder Girls ”Tell Me”den, miss A ”Bad Girl Good Girl”den ölümüne nefret etmişti.
1. [+1,008, -10] Şarkıları söylemek istemediler ama onları bu şarkılar popüler yaptı ㅋㅋㅋ
2. [+898, -19] SNSD de ”Gee”yi söylememek istemişti, yani grupların zorla söylediği tüm şarkılar başarıya ulaşıyor ㅋㅋ
3. [+752, -14] Çünkü o şarkı miss A’yı var etti
4. [+374, -10] Hala klasik bir şarkıdır
5. [+110, -2] Taeyeon da ”Gee”yi söylemek istemediği için ağlamıştı
6. [+77, -2 Bugünün dünyasında sadece yapmak istediğinle başarılı olamıyorsun..
7. [+64, -3] Oha artık ㅋㅋㅋBu bir insanın hayatının nasıl biteceğinin hiç belli olmayacağını kanıtlıyor
8. [+56, -2] Sohee ”Tell Me”deki omona bölümünü utangaç, içine kapanık birisi olduğu için söylememek istememişti ama eminim o zaman bunun patlayacağını bilmiyordu
Kaynak: netizenbuzz
Çeviri: gamzeetrn