Tarzları ne?
[+164 -11] SM tarzı bana geyiği hatırlatıyor. Hepsi bembeyaz, gözleri büyük ve zarifler(?) Ve açık seçik özelliklere sahipler. SM’in görsel temsilcileri kim deseniz Yoona ve Sehun derler. Ama YG’de kimseyi demezler çünkü bu özelliğiyle ön plana çıkan yok. Görselleri çok güçlü değil. TOP, Sandara ve Jinwoo temsilci derdim. GD, Taeyang ve Mino birbirine benziyor. JYP erkekleri ise parlak görüntülere sahip, karakterleri biraz zıt gibi ama. Yoon Kye Sang, Ok Taecyeon, JB, Junior. Uluslararası öğrenci gibi görünüyorlar. Normalde Sohee ve Park Jiyoon gibi kız tiplerini tercih ederlerdi ama son zamanlara Suzy gibi nazik ve masum kız tipleri arayışındalar.
[+143 -0] SM: Standart bir güzellik, JYP: doğal güzellik, YG: eşsiz + serseri stil
[+128 -7] YG’deki idollerin isimlerini ezberlemek çok zaman almaz. Cidden birbirine benzeyen kimse yok şirkette. Eskiden Bigbang’dekilerin isimlerini ezberlemem zaman almıştı
[+105 -2] Eskiden “SM style/JYP style/YG style” muhabbetleri çok dönerdi ama artık fazla konuşulmuyor
[+81 -2] SM’in tarzı, Yoona ve Krystal gibi gözleri geyik gözleri gibi büyük olan kızlardır. JYP tarzı, Suzy, Tzuyu, Mina ve Fei gibi aktrist görüntüsü veren elit görünümlü insanlardır. YG’ninki ise farklı bir kategoride, hepsi eşsiz görünüyor.
[+80 -3] YG’nin tarzını anlatmak için ‘gangster’den başka bir kelime duymadım
[+75 -3] Görsellik tarzı konuşuyorsak, YG tam benim tarzım
[+70 -0] SM’inki klasik güzellik, JYP’ninki ise doğal güzellik + yakışıklı beyler
Kaynak: Pann
Çeviri: Başak96