f(x)‘den Amber‘ın Gen Neo ile söylediği yepyeni “On My Own” şarkısının klibi yayımlandı.
Amber, şarkıda dinleyicilere, yani bize, “It’s okay, it’s okay” yani “Her şey yolunda” diyerek, umut dolu mesaj veriyor ve bunu yaparken sevimli sesini kullanıyor.
Şarkı, 18 Mayıs’da çeşitli müzik sitelerinde yayınlanmıştı, klipleriyse daha sonra yayımlandı.
Amber’ın şarkısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kaynak : allkpop
Editör : rxyoongi