Haber: EXO’nun 3.tam albümü 9 Haziran’da yayımlanacak. Ayrıca büyük çaplı bir showcase gerçekleşecek.
1. [+1,036, -125] 9’unda albümleri yayımlanıyor, 8’inde showcase’leri var. Tüm ay boyunca teşvik içinse V-App var.
2. [+900, -135] Büyük çaplı showcase derken? Şaka mı bu? Bahsettikleri mekan burun deliği kadar ve sadece 2000 kişi sığabilir, farkında mısınız?
3. [+925, -188] EXO’nun yeni şarkısı için sabırsızlanıyorum
4. [+753, -168] Hul, bu delilik. Heyecanlandım.
5. [+864, -212] Sonunda geri dönüyorlar
6. [+232, -44] Daha büyük bir mekanda yapamazlar mıydı? 2000 kişi anca sığar yani. V-App’i evde izleyecekmişim gibi bir his var içimde. Mesala Sangam’ı tutsalar daha iyi olurdu.
7. [+151, -23] Hul, eğer yorum yapanların verilerine bakacak olursak, kıskanç erkeklerin olduğunu fark ederiz.ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
8. [+172, -34] 20’lerinde nefret yorumu yazan erkeklere cidden inanamıyorum. Anlıyoruzㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
9. [+179, -43] Showcase’i Sangam’da yapamazlar mı? Ayakta ve koltuklu 30.000 kişi sığıyor.
10. [+110, -20] Bir sürü erkek yorumcu var burada, EXO’yu kıskanmayı bırakın ve nefret yorumu yapmayın.
Kaynak: Netizenbuzz
Çeviri: Başak96