Haber: Won Bin, Jo In Sung, Gong Yoo, Kim Woo Bin ”Descendants of the Sun” Yoo Si Jin rolünde olmayı kaybetti
Kaynak: X Sports News via Nate
1. [+835, -38] Bence eğer Won Bin rolü alsaydı Yoo Shi Jin’in farklı bir tarafını görürdük. Görüntüsü bunun için gayet iyi
2. [+832, -35] Diğerlerini bilmem ama bence Won Bin karaktere iyi uyardı
3. [+618, -36] Burada erkekler arasında bir Tanrı var. Won Bin insan değil.. Ben bir erkeğim ve onu gerçek hayatta gördüğümde ben bile geri geri yürümeye başladım.. çünkü yanında çirkin gözükmek istemedim
4. [+45, -12] Kim Woo Bin top star bile değil, neden bu zaman boyunca top star diye bahsedildiğini anlamıyorum. Eğer Won Bin bu dizide oynasaydı, %45’den bile daha çok reyting alırdı ve popülerliği Song Joong Ki’ninden bile daha fazla olurdu!
5. [+44, -6] Song Joong Ki Yoo Si Jin’i harika bir şekilde gösterdi ama Won Bin ve Song Hye Gyo’nun bu dizide birlikte olduğu düşüncesi beni heyecanlandırıyor
6. [+37, -8] Won Bin harika olurdu… ama şu anda zor işler almak istemiyor gibi gözüküyor
7. [+35, -7] Herşeyden önce, Kim Woo Bin buna uymazdı ㅋㅋㅋ
8. [+35, -3] Kesin Won Bin Song Joong Ki’yi bu dizinden yürüdüğü için kıskanmıştır ㅎ ama bir Won Bin ve Song Hye Gyo’u başrol olarak hayal edin… nasıl havalı olurdu be ㅋㅋ
9. [+28, -15] Bence Gong Yoo’da bu role olurdu…
10. [+24, -7] Kim Woo Bin ve Gong Yoo olmazdı
11. [+22, -6] Wow.. eğer Won Bin oynasaydı… allah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
12. [+21, -4] Kim Woo Bin kötü olurdu…
Kaynak: netizenbuzz
Çeviri: gamzeetrn