Haber: EXID Show Champion’da LIE ile ilk 1.liğini aldı.
1. [+1,248, -257] Wow, tebrikler. Solji, LE, Heeyeon, Hyelin, Junghwa, teşekkürler çocuklar.
2. [+1,026, -192] Tebrik ederim. Hiçbirisi 1. olmayı beklemiyor gibi görünüyor. Bu tepkileri seviyorum.
3. [+885, -174] İlk full albümleri olmaları da göz önünde tutulmuş olmalı, tebrikler
4. [+631, -140] Tebrikler
5. [+605, -148] Çok dokunaklı. Haydi, hit olalım EXID!
6. [+202, -47] LE’nin ağlamasını hiç beklemezdim. Albümün çoğunu o yaptığı için çocuğu gibi hissetmiştir kesin.
7. [+167, -40] Geri dönüşünüzün ilk birinciliğini kutlarım. LE’nin gözyaşlarına boğulduğunu görmek onun ne kadar baskı altında hissettiğini anlamamızı sağladı.
Kaynak: Netizenbuzz
Çeviri: Başak96