Bugün Changsub Instagram’a 2 adet selfie yükledi.
Üstteki selfieye gelen tepkiler,
Melodyler: “Hul!!! Şok oldum!!! Çok yakışıklı görünüyor!!! Öleceğim galiba!!!”
Melody olmayanlar: “Oh, yakışıklı görünüyorsun.”
2.selfie,
Melodyler: “Changsub’dan beklendiği gibi bir poz. *Zaten hep böyle selfieler atar*
Melody Olmayanlar: “Şok oldum hahaha çok eğlenceli.”
Kaynak: Instiz
-AHHHH, Kahretsin. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Bizim yumurcak çok tatlı yaa. Çok kilo verdi.
-Vay be, çok şaşırtıcı bir poz.
-Vay, baya kilo verdi, yakışıklı görünüyor
-Gerçekten hem yakışıklı hem komik görünüyor
-Onu normal bir poz verirken görünce şoka giriyorum ben
-Sevdim çünkü o Changsub
– İlk fotoğrafta Byun Yohan’a benziyor
-Hayranı değilim ama ben bile derp fotoğraflarına alışkınım
-Ben normal bir poz verdiği o fotoğrafı görünce çok şaşırdım sonra aşağı inince ve derp fotoğrafı görünce, “Ah işte Changsub” diye tepki verdim.
-Changsub çok yakışıklı ve tatlış
-Ne tatlış birisi, seni seviyorum
-Umarım daha fazla yakışıklı olmaktan vazgeçer
-Çok kilo verdi ya
-Normal poz verdiği fotoğraf çok nadir rastlayabileceğiniz türden hahaha
-Lee Changsuubbbb.. Ama neden bu kadar zayıf..
Kaynak: Pann
Çeviri: Başak96