Bir de afişlerinin altına utanmadan ‘YG ENTERTAINMENT’ yazmışlar.
Bir kulüpte konser bile verdiler üstelik.
Üstüne üstlük Who’s Winner’ın aynısını da yapmışlar.
[+122 -0] Bu cidden büyük bir sorun. Winner’ı kopyalamayı bırakın her şeyin aynısını yapmışlar.
[+90 -0]
Gerçek Winner biziz!
[+40 -0] Winner Çin’de çok popüler olmalı. İnsanlar Bigbang ve Winner’ın Çin’de başarısız olduğunu söylese bile onlar çok iyi durumdalar. (Bigbang zirvede)
[+28 -2] Onlar nasıl bizim Winner’ımızı kopyalar ya? Çok çalışmanız lazım, önce estetik falan olun mesala. Para kazanmak için Winner’ın adını kullanıyorlar, ne sinir bozucu ya.
[+28 -0] Çinlilerden beklendiği gibi.
[+34 -1] Karşılaştıracaksak Winner’ın tüm üyeleri yakışıklı. Çalsanız bile Winner gibi yakışıklı ve kendilerine özgü bir auraya sahip olamayacaksınız.
[+33 -0] Winner’ın Çin’deki popülerliğini kullanmaya çalışıyorlar sadece.
Kaynak: Pann & Kpopfans