Haber: SHINee Eylül’de geri dönüyor
1. [+931, -28] Ayyy, SHINee dönüşüㅜㅜㅜㅜ
2. [+699, -22] Sonunda dönüyorlar, uzun süredir bekliyordum.
3. [+698, -30] Debutlarından beri hayranlarıyım. Şarkılarını ve grup üyelerini çook seviyorum. Ayyy çok mutluyum.
4. [+585, -20] Vay bee!! Sonunda!!!
5. [+594, -26] Onların bireysel promosyonlarını seviyorum ama bir grup olarak daha çok seviyorum.
6. [+162, -4] SHINee kesinlikle, ülkemizin en iyi 10 idol grubundan birisi. Hepsi birbirinden yetenekli, eksik oldukları hiçbir şey yok, skandalları yok, ve deli gibi çalışıyorlar. Sizi sonsuza dek destekleyeceğim!
7. [+148, -3] SHINee çok eşsiz bir grup ya. İstedikleri müzik tarzında devam etmelerini umuyorum!
8. [+140, -1] Tüm üyelerinin yetenekli olduğu ve skandalı olmayan nadir gruplardan birisi
Kaynak: Netizenbuzz