Başlık : Yoobin ‘kısa şortları yüzünden endişeli~’
Kaynak : Newsen via Nate
Netizen Yorumları :
1. [+240, -33] JYP’nin stilisti işini düzgünce yapabilir mi lütfen? Önce Suzy uzun ceketle çıkıyor ve şidmi Yubin şalla kaplanmış, onu neden örttüler?
2. [+199, -52] Erkekler genelde şortları o kadar güzel bulmuyor. Sanırım kadınlar buluyor?
3. [+128, -31] Şortu çok garip görünüyor
4. [+19, -11] Taksiden çıkarken çekici görünmek için omzunu özellikle açığa çıkardığını söyleyebilirsinizㅋㅋ Kadınlar ve görünüşleri~
5. [+17, -6] Sahne kıyafeti bile değil… Şortu o kadar yüksekte giymek için biraz fazla kısa görünüyor
6. [+13, -3] Yoobin gerçekten koyu tenli
7. [+12, -3] Yoobin, Jessi, Hyorin, en koyu cildi olan idoller
8. [+3, -1] En iyi cevaplar modayı bilmiyorㅋㅋㅋ Elbise hırkalar moda şimdi ㅋㅋㅋ
Kaynak : naver
1. [+4868, -120] Gerçekten son zamanlarda şanlı günlerini yaşıyor..
2. [+3451, -91] Sarı saçı ona çok uymuştu ama siyah saçı daha çok yakışıyor!! Son zamanlarda şanlı günlerini yaşıyor, çok güzel
3. [+1878, -96] Bugünlerde WG hep aşırı güzel♡
4. [+1591, -81]S iyah saç onda iyi görünüyorㅎㅎ
5. [+842, -33] Siyah saç onun için yeni bir altın yaş oldu
6. [+727, -34] Cidden şu an en iyi görünüşü… Vay be
7. [+520, -25] Aşırı güzelㅠㅠㅠㅠㅜ
8. [+496, -25] Why So Lonely çok harika bir şarkı, WG’nin her bir üyesi çok güzel şimdi
9. [+417, -18] Son zamanlarda, yenilenmiş WG şanlı günlerini yaluyor, çıkardıkları şarkı bile çok iyi
10. [+410, -32] Yubin her zaman güzeldi ㅋㅋㅋ Çıkışları sırasında bile en güzel onu bulurdum
–
Kaynak : netizenbuzz & pann-choa
Editör : rxyoongi