Bir grubun sadece hit şarkısını bilirim, yani çıkış şarkılarını pek bilmiyorum
Ben B2uty olduğum için, benim için B2ST’in ‘Bad Girl’ şarkısı!
Ah.. Yoseob’ın sarı saçı… Yang-daily zamanlarını hatırlatıyor <3
Netizen Yorumları :
[+618, – 200] MAMA
[+473, – 133] Adore U!
[+337, – 126] Bize hayallerimizin ne olduğunu soran “No More Dream” …. İlk dinlediğim zaman, “Ne biçim bir şarkı bu?” diye düşünmüştüm ve onlara hakaret ediyordum ama daha sonra yine o şarkı yüzünden katıldım fandomaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
[+89, – 10] Infinite – Come Back Again
[+82, – 22] Adore U
[+71, – 14] Adore U!!
[+57, – 10] Adore U!!
[+56, – 15] Insane
[+48, – 10] Adore U!
[+43, – 5] Insane
[+41, – 1] Replay
[+39, – 6] 비밀 (Insane)
[+37, – 3] Adore U!!
[+36, – 16] I Don’t Know
–
Kaynak : pann-choa
Editör : rxyoongi