G-Friend 3 Eylül’de ”Yoo Hee Yeol’s Sketchbook” programına konuk oldu.
Yoo Hee Yeol üyelere, ”İnsanlar G-Friend’ın şarkılarının birbirine benzediğini söylüyor. Ne düşünüyorsunuz?” diye sordu.
Sowon akıllıca bir cevap verdi, ”Aslında bunun daha iyi olduğunu düşünüyoruz. Çıkış yapalı çok olmadı ama bu bizim çoktan dinledikleri şarkıda yer ettiğimizi ve otomatik olarak bizim tarzımızı düşünmeleri demek, yani bunu duymanın güzel olduğunu düşünüyoruz.”
Eski gruplar hala kendi tarzını ya da eşsiz bir sound bulmaya mücadele ediyor! Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Kaynak: allkpop