Çocuk sahibi olmamanızın en büyük sebebi ne? Benim sebebim, çocuğum için endişelenmek istememem.. Yalnız olacak olsam bile, yine de bence çocuğun için endişelenmekten iyi.. Ayrıca hoşlanmadığım bir doğum yapmak kısmı da var
Netizen Yorumları :
[+367, -11] Doğum yaptığın an, artık işler senin hayatınla ilgili olmaktan çıkıyor, bir anne olarak hayatın oluyor. Ve bundan nefret ediyorum. Yıpranmış ve yalnız olacak. Nasıl istersem öyle kazandığım parayı harcayabildiğim zaman daha özgür hissediyorum
[+341, -8] Çocuğumu düzgünce yetiştirememekten korkuyorum
[+233, -3] Hayatın tadını çıkarmak istiyorum.. Yaşlanana kadar şunu bunu denemek istiyorum!
[+104, -0] Cidden, doğum yapmanın acısı, çocuk sahibi olmak istemememin en büyük nedeni. Delice yüklü miktarda para da kazanmıyorum bu yüzden çocuğu yetiştirme tarzım olacak mı onu bile bilmiyorum.. İleride fikrim değişir mi bilmiyorum ama şu anda, hala çocuk istemiyorum
[+102, -1] Adamlarla fiziksel temastan nefret ediyorum ve çocukları da sevmiyorum. Ayrıca, hepsinden önce, artık ondan sonra bir hayatım kalmayacakmış gibi hissediyorum. Kocamın evine gittiğim zaman, “Evet~ Anne~” deyip iyi bir gelin gibi davranmak zorunda olacağım ve bundan aşırı nefret ediyorumㅋㅋㅋ Tanımadığım bir ajumma benden aegyo yapmamı isteyecek ve ben de, “Evet~ Anne~” demek zorunda olacağım. Beni yetiştirmiş asıl annemin hizmetçisi olmayı tercih ederim..
[+84, -7] Bu cehennem gibi dünyaya bir çocuk getirmemi mi söylüyorsun? Deli misin?
–
Kaynak : pann-choa