Park Shin Hye ve Lee Hongki‘nin arkadaşlığı yine kalbimizi eritiyor!
Bu sefer Park Shin Hye, arkadaşına olan desteğini göstermek için 20 Ekim’de Lee Hongki’nin müzikaline yemek kamyonu yolladı. Karşılığında, Hongki Instagram hesabı üzerinden duygularını şu şekilde dile getirdi; “Aigoo, Shin Hye yemek kamyonu için çok teşekkür ederim. Grip olacakmış gibi hissediyordum ama bunları yedikten sonra çok güzel bir performans sergileyeceğim sanırım. Yaşasın”
Nasıl da sevimliler değil mi?
Kaynak: allkpop