Pann: Kasım geri dönüşleri = Savaş
VIXX, BTOB, Hyorin, Mamamoo, T-ara, ChenBaekXi, Twice, Kyuhyun, Taeyeon, Astro, SHINee, Black Pink, ve daha fazlası
Büyük fandomlar arasında yaşanacak yarış : VIXX, BTOB, Twice, Mamamoo, SHINee, Taeyeon, ChenBaekXi
Mükemmel şarkı yetenekleri ile damga vuran isimler : T-ara, Hyorin, Black Pink, Kyuhyun
Güvenilir müziğin adresi : BTOB, Mamamoo, Taeyeon, T-ara, Kyuhyun
1. [+62, -112]ChenBaekXi’i aralarından çıkar. Dijital satışları tam bir fiyasko, büyük fandomları var diye herşeyin hallolacağını mı sanıyorsunuz ?
2. [+59, -3] Dijital satışlarda erkek gruplarının kız gruplarını geçmesinin kolay olmayacağını anladım… Şu anda sadece beş grup grafiklerle var. EXO alt birimi , BTS, VIXX, Sechs Kies, ve INFINITE.
3. [+30, -8] Taeyeon’un yeni şarkısı çok iyi.SHINee’nin de.
4. [+12, -7] Astro’yu aralarından çıkar. Bu savaşta yer almaya layık bir grup değiller.
5. [+11, -4] Aaa , sadece ben mi SHINee’nin güvenilir müzik kategorisinde olması gerektiğini düşünüyorum ? Hayran olmayan bir çok arkadaş da benim gibi düşünüyor .
6. [+10, -1] Block B Bastarz’de ayrıca çok iyi … ㅠㅠ
7. [+9, -7] SHINee’de hayatta kalma mücadelesinde.
8. [+7, -0] Zaten BTOB’nin hayranları çoktu ama onlar dans şarkısı ile geri dönüş yapınca bence dinleyicileri daha da artacak.
Kaynak : kpopfans