Haber : GD’nin bir hayranına cevabı “Seni seviyorum ”
Kaynak : Joongang Ilbo via Nate
Bir hayran GD’ye “Seni seviyorum” yazdı GD’de “Bende seni seviyorum” şeklinde cevap verdi.
1. [+651, -21] Çok büyük birşey gibi görünmeyebilir ancak hayranın bu cevabı gördüğünde o kısacık anda yaşadığı mutluluğu ve şaşkınlığı düşününce bir anlık çok fazla şey hissetmiş olabilir.
2. [+369, -18] Bir konserde hatırlıyorum neredeyse saçlarına seyirciler dokunacak yakınlıktaydı.
3. [+33, -3] Hayranlarını para sayma makinesi olarak görmeyen bir ünlü söyleyin bana.
4. [+28, -4] GD’in kendine has bir cazibesi var. Eğer fangirllüğü bırakıp başka birine hayran olsanız bile kısa bir zaman sonra ona geri dönüş yapıyorsunuz. ㅎ
5. [+26, -12] Cevap verdiği hayranı çok kıskandım.
6. [+25, -114] Hayran çok mutlu olmalı, tamamen ikramiye vurmuş kendisine ㅋㅋㅋㅋ
7. [+23, -1] Hatırlıyorum da lisede Epik High hayranıydım ㅋㅋ Bazen Tukutz için sevgimi görmeye çalışarak mektuplar yazıyordum. ㅋㅋㅋㅋDoğum günüm olduğunu yazdığım bir mektuba cevap gelince neye uğradığımı şaşırmıştım. Bana mutlu yıllar dinlemişti. ~ ㅠㅠ çok duygulandım ……sosyal medyadan cevap almakta mükemmel olsa gerek ㅋㅋㅋ
8. [+20, -4 Hayranları ile yaptıları ön planda olsun istiyor …
9. [+16, -3] Sadece cevaba bakmak bile beni heyecanlandırıyor.
Kaynak : netizenbuzz