[enter-talk] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ BAEKHYUN ve SUZY çok gergindi
ㅋㅋㅋ İkisi de çok gergindi ㅋㅋㅋㅋ
post tepkisi:
[+385][-11]
1.[+118, -1] Ben çok daha gergin olduklarını düşünüyorum çünkü çok gariplerdi ㅋㅋ ㅋㅋㅋ Tuhaflığı gidermek için Suzy çiçek pozu yaptı ve daha da garipleşti ㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ Sevimli olduklarını düşündüm ㅋㅋ Sonrasında daha az garip davrandılar. Bu yüzden sesleri daha iyi geliyordu ㅋㅋ
2.[+94, -5] ㅋㅋㅋ Katılıyorum… Ama ikinci yarı iyiydi, daha endişeli hissediyordum ㅠ ㅠㅠㅠ Bu arada Suzy lanet olası çok güzel
3.[+85, -1] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Sesleri çok huzursuz ve endişeliydi
4.[+73, -1] Bu ilk Dream performansıydı ve programları dolayısıyla çok pratik yapmamışlar gibiydi. Sadece CJ’de o gece geç saatlere kadar prova yaptılar… Özellikle Suzy, 2 gün üst üste uyuyamadı ve hastaydı…
5.[+50, -70] Dream canlı performansı başarısız oldu. Baekhyun’un sesi dijital versiyonuyla aynı geliyordu ama.. Suzy… ㅠㅠ ……. Zamanlamayı kaçırmaya devam etti ve sesi çok farklı geliyordu
[enter-talk] SUZY gerçekten çok güzel…..
Arkadaşıma televizyondan ona bakmasını istedim çünkü o çok güzeldi bu yüzden bir fotoğrafını çektim. Tanrıça-Suzy
post tepkisi:
[+191][-42]
1.[+55, -9] Ahh… Yüzü çok küçük ve lanet olasıca gözleri çok büyük. Cidden yüz özellikleri çok güzel ㅠㅠㅠㅠㅠ Gözleri lüks gibi görünüyor.
2.[+38, -7] Cidden çok güzel..
3.[+35, -7] Gazetecinin fotoğrafında aşırı güzel
4.[+24, -4] Dürüst olmak gerekirse, Suzy’den nefret ediyorum, fakat bugünün ünlüleri arasında en güzeli oydu. Genel kabul görmüş şeyleri kabul edeceğim…
5.[+20, 0] Suzy bugün çok güzeldi
6.[+19, -2] Bu da…
7.[+17, -2] Bugün aşırı güzeldi…
Kaynak: Pann-choa