- -Ah.. Yeni saç rengiyle gerçekten güzel görünüyorㅠㅠㅠ
- -Deniz kızı gibi görünüyorㅠㅠ Seungwan-ahㅠㅠ
- -Eğer böyle devam ederse saçlarının nasıl hasar göreceğini hayal edinㅠㅠㅠㅠ
- -Whoa.. Disney prensesi gibi görünüyorㅠㅠㅠ
- -Hul.. Renk gerçekten çok güzel ama eğer sürekli saçlarını boyamaya devam ederse saçları çok yıpranacak ㅠㅠ
- -Yakında geri dönüş mü yapacaklar?
- -Whoa.. Wendy sadece.. gerçekten güzel..
- -Oh.. Bu renk ona çok uymuş..
- -İnanılmaz.. Aman Allah’ım.. Bu gerçekten inanılmaz.. O benimㅠㅠ
- -Son resimde gerçekten çok güzel görünüyor..
- -Hul.. Birkaç gün önce bir manikür salonu MV çekimi yaptıklarını söyleyerek spoiler verdi.. Çıkış zamanlarındaki gibi değişik renklerle mi geri dönüş yapacaklar yine?
- -Bizim Wendy’imizin saçlarının renginin ne olduğu fark etmez o hep güzel..
- -Hul.. Gerçekten deniz kızına benziyor..
- -O bir peri…
- -Rock yıldızı gibi görünüyor..
- -Ah.. Wendy mavi saç ile.. Buna inanamıyorum.. Bana Happiness’ı hatırlatıyor!!
- -Fantezi bir animenin kahramanı gibi görünüyor..ㅠㅠ Güzel görünüyorㅠㅠ
- -Wanie..ㅠㅠ Saçların iyi mi?ㅠㅠ Çok güzel görünüyor, fakat..
- -En güzel sarı saç yakışıyor , ama..
- -Hul.. Comeback..?
- -Seungwan bir prenses..ㅠㅠ
Kaynak:Instiz