1. [+2317, -189] Taetiseo’nun tümü solo geldi
2. [+2012, -310] Seohyun solo mu yapıyor? Rengi farklı. SNSD birer birer solo gelmeye başlıyor.Seohyun’u Mamamia’da gördüm ve müzikal şarkısı söyledi,iyi olduğunu hiç bilmiyordum
3. [+1720, -277] Bence bunun için tamamen hazırlar.Seçeceği konsept hakkında hiçbir fikrim yok,dört gözle bekliyorum dört gözle bekliyorum
4. [+1268, -263] Aaaahhh~~~~~!! Seohyun unnie solomuzu çok sabırsızlıkla bekliyorum!!!
5. [+1180, -258] Seohyun’un ilk solosu! Sabırsızlanıyorum
6. [+193, -40] Seohyun çok çalıştığından dolayı,SM ona daha iyi bakmalı..
7. [+200, -47] Seohyun’nun solosunu dört gözle bekliyorum, onun sıkı çalışan tipte birisi olduğunu bildiğimden daha da çok dört gözle bekliyorum
Kaynak:pannchoa