Pann: Grupların stilistlerinden memnun musunuz ?
1. [+121, -12] EXO’nun stilistleri üyeleri mevsimlik giyindirirme konusunda gerçekten kötüler. Örneğin ‘Monster’ döneminde yaz olmasına rağmen üyelere kışlık kıyafet giyindirmișlerdi … Ama stilistin şimdiki seçimlerini beğeniyorum ㅋㅋㅋㅋㅋHer zaman grubun üniforma giyinmesini istemiştim ama Golden Disk Ödülleri’nde ilk defa giyindikler ve o halde görünce çıldıracaktım resmen … Stilistleri sonradan açılan tipler demekki
2. [+101, -14] Ben stilistlerimizi seviyorum ㅠㅠㅠ Bizim stilistimiz grubun çıkış yaptığı ilk dönemde üyelerimiz marka ve kaliteli kıyafet giyinsin diğerlerinin yanında ezilmiş olmasınlar diye cebinden para eklemesi yaparak o kıyafetleri vermişti ㅠㅠ ve gerçekten üyeleri konsept içeriğine uygun giyindirme konusunda bir numara
3. [+95, -7] Merhaba Tanrı Sunghyun
4. [+87, -8] Stilistimiz Sunghyun PembeTS ve asker üniforması TS gibi konsept oluşturmada çok iyi ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ her zaman tanıtım dönemlerinde mükemmel kıyafetler seçiyorlar ㅠㅠㅠㅠㅠ
5. [+172, -9] Grupların giyindikleri çok kötü ve stilistlerinden nefret ediyorum.
6. [+166, -13] Stilistimizi çok beğeniyorum ama birde hava şartlarına uygun giyindirirse daha da memnun olurum .. ㅠㅠ
7. [+145, -9] Stilistimizi çok beğeniyorum ㅠㅠ sıkı çalışmaları için Teşekkürler ♥
8. [+71, -3] Stilistin önünde doksan derece eğilmek istiyorum … JellyFish’de iyi iş yapan tek kişi ㅠㅠ
9. [+66, -2] Sadece iyi iş yapmaya devam et
10. [+42, -0] Bu giysileri çok beğendim ..!
Kaynak : netizenbuzz