O gerçekten çok yakışıklı
Sahnelerini yakından görmek istiyorum. Stilistim lütfen bu geri dönüş için çok çalış. +388 -35
1. Onu gerçekten çok seviyorum. Jin ㅠㅠㅠ Konuşamıyorum çünkü o çok yakışıklı +56 -0
2. Iste bu, bu! +50 -0
3.Kah******Jin çok yakışıklı +50 -0
4. Bir aktör gibi görünüyor +25 -1
5. Stilistleri hep iyiydi(yanıyor) +14 -0
6. Kalbim ㅠㅠ Seokjin +14 -0 7. ♡♡♡♡♡ +12 -0
7. ♡♡♡♡♡ +12 -0
8. Kim Seokjin her zaman müthiş ♡ +9 -0
9. Aman Tanrım … Jin neden böyle tatlı (titreme) +7 -0
10. Stilistleri şimdiye kadar kötü müydü …? Tüm kıyafetlerini sevdim +5 -0
11. Stilistimiz her zaman çok çalışıyor …? +4-0
Kaynak:peachisodaworld