Haber : Junho, Jung Seokyong’nun yakasından turtar ve ; “Gözlerimin içine bakarak konuş”
Kaynak : tvcast via NAVER
[+164 -2] Yönetici Seo’nun iyi yada kötü adam olup olmadığına karar veremedim.Bu çok eğlenceliㅜㅜ
[+138 -2] O şe*** adam ama yinede Junho çok havalıydı..
[+134 -2] Yönetmen Seo çok öfkeli……. Vayy be.Eliyle duvara vrdu ama acımadı …..
[+111 -2] Yönetici çok korkutucu ama yinede havalı.
[+104 -2] Yönetici Seo sanki gizli dedektif gibi.
[+89 -2] Junho çok iyi ama onu kışkırtmak için çabalıyorlar.~~
[+88 -3] Junho’nun oyunculuğu çok iyi.
[+75 -3]Duvar gibi olmak istiyorum bende. Yönetici Seo,lütfen bana bir tane yumruk at… bam bam.. Yık duvarı..
[+72 -3] Vayy,duvara vurduğu sahne çok etkileyiciydi;;;Yöneticinin elinin iyi olup olmadığını merak ediyorum ?ㄷㄷㅠㅠ
[+65 -2] O gözdağı vererek çok iyi bir iş çıkarıyor.
[+53 -2] Vayyy ㅠㅠㅠ Gerçekten çok vahşi ㅠㅠㅠㅠ Çenesini elleri ile kapadı ㅠㅠVe başkanı ile de saygısızca konuşabildi. ㅜㅠㅠ
[+48 -2] Yönetici Seoyul,nolur beni de duvara atın.
Haber : Junho ile Nam Sangmi’nin sevgisi başlar
Kaynak : tvcast via NAVER
[+616 -11] Yemek o şefe ait değil çünkü huzursuz gibi görünüyor… Kötü adam olsada yinede sevimliㅋㅋ
[+479 -7] SabrediyorumㅋㅋㅋㅋㅋㅋAma bu ne ? ㅋㅋㅋㅋ Yönetici Seo sinirli gibi görünsede aslında çok sevimliㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
[+476 -7] Tüm bölümlerde oldukça fazla yiyor.ㅋㅋㅋㅋㅋ
[+411 -15] Bu ne ? NamGoong Min için izleyecektim ama Junho’yada ilgisiz kalınmıyor…Sen, seviyorum..
[+404 -8] Yönetmen Seo’nun yaptıklarına deli oluyorum.Sadece yumruk atmak istiyorum o meşhur sahnede benim içimden gelen yapılmış işteㅋㅋㅋㅋㅋDiziyil ilk izlediğimde Junho’nun idol olduğunu bilmiyordum çünkü oyunculuk konusunda son derece iyi. Haha.
[+342 -7] Yönetici aşk sahneleri çok tatlıㅋㅋㅋJunho’yu değilde onun yerine Seoyul’u izlediğimi hissettim gerçekten.
[+285 -7] Gerçekten hiçbirşey yapmıyor ama çok şirin.
[+261 -8]Ne ㅋㅋㅋㅋㅋO çok tatlıㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
[+215 -4] ㅋㅋㅋㅋㅋSonbahar aşkı gibiㅋㅋㅋㅋㅋÇikolata yiyordu sonra bir kadına aşık oldu ㅋㅋㅋㅋ
[+179 -4] Aman Tanrımㅋㅋㅋㅋ Yönetemn Seo aşık mı oldu ? ~ Onun korkutucu olmasından ziyade sevimli olduğunu söyleyebilirimㅋㅋ
Haber : Junho,NamGoong Min’a; “Bu biraz kötü olacak ama diz çök”
Kaynak : tvcast via NAVER
[+226 -0] Junho’nun oyunculuğuna vayy be dedim.Aynı şekilde NamGoong Min içinde.
[+204 -1] Junho çok iyi bir aktör~ Nasıl bu kadar ballandıra ballandıra yiyebilir ?Onu izledikçe yemek yemek istiyorum.
[+202 -0] İkisininde oyunculukları gerçekten çok iyi ㅋㅋㅋㅋ
[+171 -2] Kore barbeküsünün öyle bir durumda gösterilmesi..ㅋㅋㅋㅋㅋAhhh ama ikisininde oyunculukları gerçekten çok iyiㄷㄷ
[+132 -0] Junho her zaman yemek yeme şovu yapıyor.
[+122 -0] İkiside çok sevimliler. ㅋㅋㅋㅋ
[+106 -0] Junho’nun favorisi Ddoong barㅋㅋㅋㅋ
[+104 -1] Kore barbeküsü ve ddoong bar ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Yönetici Seo’nun yemek yeme uzmanı olması
[+96 -0] Et ve muzlu sütㅋㅋㅋ Şef Seo hepsinde dili gibi yemek yeme şovu yapıyorㅋㅋㅋ İkisinin de oyunculukları mükemmelㅋㅋㅋ
[+95 -1] Vayyy oyunculukları manyak yahu. ㅋㅋㅋㅋ
Haber : Nam Sangmi – Junho,İkisininde rahatsız oldukları bir durum
Kaynak : tvcast via NAVER
[+456 -2]Nam Sangmin’ı beklediği sırada bakışları masumlaştıㅋㅋㅋㅋㅋㅋÇok güzeldi
[+429 -3] Düşman romantizmi ? Bambaşka birşey bu ㅋㅋ
[+336 -5] Bir sonraki bölümü nasıl bekleyeceğim ?..Çok sevimli .
[+335 -5] Ahh bu sahnede çok tatlıydı. Korkutucu kişi var mıydı ?ㅋㅋㅋㅋ Gözleri tamamen masumiyet doluyduㅠㅠ Sosis yerken oyun oynamalarıda çok tatlıydıㅋㅋㅋ
[+278 -4] Junho çok iyi yiyor ㅋㅋㅋ
[+272 -2]Nam Sangmi gerçekten Junho’yu seviyor gibi görünüyorㅋㅋㅋㅋ
[+263 -4] Bu sahnede Junho çok tatlıydı..ㅎㅎㅎ
[+222 -3] Junho cazibesi ile alıp götürüyor~ Her türlü yemeği yemeside çok tatlı.
[+221 -4] Yakalama çabası çok tatlı ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋÇok sevimliㅋㅋㅋㅋ
[+140 -3] Çok iyi yiyor ㅋㅋ Her zaman sürekli yemek yemesi beni acıktırıyor.
[+132 -3] Junho çok iyi bir oyuncu~~
[+113 -4] Kim bilir Nam Sangmi belki bilmiyor ama Junho sadece sıradan bir çalışan değil ??
Kaynak : 2PMedia