Başlık: Lee Hyori, ” Bu yıl 39 yaşına girdim…Ne zaman olursa o zaman bir bebeğim olur.”
Kaynak: Ilgan Sports via Naver & Nate
Netizen yorumları:
1. [+142, -18] Bebek var ya da yok bizi neden ilgilendirsin ki? Herhangi biriniz bebeğe maddi destek sağlamayacağına göre durunda işinize odaklanın.
2. [+90, -13] Sorun yok ~ Bebek hakkında soru soranlara karşılık cevap veriyor gibi görünüyor.
3. [+75, -12] Birisi bebeği olmadığı için ona bir şey mi dedi? Bebeğinin olup olmaması size ne ㅋㅋㅋㅋ
4. [+75, -12] Huzur içinde yaşıyor, hoşuma gitti^^
5. [+52, -6] Bırakın da bebek planını gerçek ailesi yapsın.
6. [+16, -4] İnsanlar bebek gibi özel konularını sadece kendilerine saklamalı.
7. [+7, -1] Çok fazla yaşlanmış…zaman su gibi akıp gidiyor…
8. [+20, -26] Sanırım hamile kalma yaşını geçti..
9. [+359, -38] En iyi zamanlar çocukların olmadığı zamandır.
10.[+353, -33] Bu unninin olduğu yerde kalacağını sanmıştım, ama şuan 39 yaşında.
Kaynak: Netizen Buzz