Instiz: Girlfriend’in yeni boyalı saç stilleri
“Shinbi’nin saçları ona çok yakışmış”
” Barbie bebek gibiler ㅠㅠㅠㅠ güzellikler ”
“Hepsi çok güzel fakat Umji’nin saçları …hiç doğal görünmüyor ㅠㅠ”
“Nasıl bir konsept ile geri dönüş yapacaklarını merak ettim doğrusu ”
“Yerin’e sarışınlık çok yakışmış”
“Umji’nin boya rengi kötü olmuş ya ..”
“Eunha’de ki değişiklik ne …?”
“Yoojoo barbie bebek gibi görünüyor”
“Umji sevimli konseptlere daha çok yakışıyor ㅜㅜ”
“Sowon’nun bacakları çok güzel görünüyor.. ve Shinbi’nin saçları çok yakışmış”
“Wow,ilk defa gerçekten “ünlü saçı” stilini uygulamışlar.. Shinbi oldukça güzel görünüyor.”
“Gözüm daha yeni stillerine alışamadım.”
“Shinbi çok güzel olmuş fakat Umji’nin ki yapay olmuş…Koyu renk saç tonlarının ona daha çok yakıştığını düşünüyorum.”
” Yerin koyu renk saç tonları ile daha güzel görünüyor ㅜㅜOnun güzelliği daha çok ön plana çıkıyor.”
Kaynak : netizenbuzz