Haber: Gaon Chart temsilcileri, “BTS sahne intihal şüphesiyle ilgili olarak, izleme eksikliği vardı … özür dileriz”
Kaynak: Sports Donga via Naver
1. [+758, -171] Ve BTS, Gaon’un hatasından nefret etmeye ne dersiniz?
2. [+701, -155] Çok gülünç İlk etapta sormalıydı, Fakat bunun yerine, intihal yapmış gibi görünmesi için hepsini BTS’e bıraktı. Onları hayal kırıklığına çok uğrattı.
3. [+639, -135] BTS’den nefret eden herkese, şimdi geribildiriminiz olsun
4. [+719, -181] Ve BTS bir kez daha inciniyor … İnsanların onları yalnız bırakacaklarını umuyorum ㅠ
5. [+668, -172] BTS her zaman Big Bang’e saygı duydu ve konserlerine saygı ile gitti … Onlarn konserlerine gidip onları kopyalamayla suçlayan hepiniz şimdi onlardan özür dilemelisiniz.
6. [+277, -43] Gaon’un ürettiği bir videodan sanatçının sorumlu tutulmasının saçma olduğunu ilk başta düşündüm … Şimdi geribildirim çıktı, hepiniz daha iyi özür dilemelisiniz
7. [+257, -38] Dolayısıyla BTS, başta yanlış bir şey yapmadı. Bu açıklamanın ardından onlardan nefret etmeye devam eden herkes, onun uğruna onlardan nefret ettiğini ispatlıyor.
8. [+257, -39] Ödül törenlerinde tartışmalar olduğunda, insanlar her zaman ev sahiplerini sorumlu tuttu, bu sefer neden herkes BTS’yi suçladı? ㅋㅋㅋ Bütün o nefret edenlerin şimdi ne düşündüklerini merak ediyorum.
9. [+242, -38] Bundan sonra hala BTS’den nefret ediyorsan, insan değilsin

Çeviri: Özlem KT_KHJ