Haber : Girlfriend’in gözyaşları ; “Ayağımızın kaydığı video ile ünlendik değil mi ? O video hala burnumuzun direğini sızlatıyor.”
Kaynak : Newsen üzerinden Nate
1. [+188, -38] Yeni şarkılarını gerçekten beğenmiyorum. ㅠ
2. [+155, -31] Yeni şarkıları tamamen hayal kırıklığı yarattı.
3. [+96, -20] Umji hariç diğer üyelerin burunlarının yapısı aynı ㅋㅋㅋ hangi hastahanede yaptırmışlar ??
4. [+21, -8] Geri dönüşlerinde başarılı olamadılar.
5. [+18, -4] Bende ayaklarının kaydığı video sayesinde onları öğrendim … ve ardından Melon’da şarkılarını görüp dinledim ve beğendim. Şarkıları bana SNSD’nin ‘ITNW’ şarkısını hatırlattı. Yeni şarkılarının başlangıcı Daft Punk gibi gerçekten şarkıyı çok beğenmiyorum ..
6. [+16, -1] Videodan önce popülermişte video ile anılmak istemiyorlarmış gibi konuşmalarını beğenmedim ;;; İnsanların birçoğu onları bu video sayesinde tanıdı ve sevdiler,bunu neden göz ardı etmek istiyorlar ki ?
7. [+16, -4] Girlfriend değilde sanki Yoojoofriend… grubu ayakta tutan o gibi.
8. [+15, -3] Sowon bence 4minute’dan Jihyun gibi.. şarkı söyleyemiyor ve hiçbir yeteneği yok.
9. [+15, -4] Medyadaki popülerliklerini video ile çektiler ve bu konuma geldiler… Eğer bunu popülerlik olarak görmek istemeseler sorun ne olurdu ki ? Tepkileri garip bence.ㅋㅋ
10. [+8, -0] Geri dönüşlerini sabırsızlıkla bekliyordum ama şarkı tam bir hayal kırıklığı yarattı .. koreografi çok kötü.
11. [+8, -3] Videoları olmasa şu anda Lovelyz’den bile geride olurlardı.
12. [+8, -2] İmaj değişikliğini abartmış olabilirler çünkü şarkıları biraz ….
Kaynak : netizenbuzz