Haber : Pristin’ın tarzı Twice’ a benziyor
Kaynak : Pann
1. [+122, -22] Görür görmez “Ooh Ahh ” ı hatırladım. Prinstin zaten itici çünkü üyelerinin geçmişte yaptıkları inkar edilemez …
2. [+122, -98] T-roaches ve zıvalıkları ㅋㅋㅋㅋ Cheer Up’ da zaten SNSD’nin kopyalaması değil mi ya?
3. [+95, -17] Giysileri “Ooh Ahh” tarzına benziyor.ㅋㅋ
4. [+66, -13] Müzik videoları Zico’nun kendi müzik videosunda ki alışveriş yerine ve tarzlarıda “Ooh Ahh”a benziyor….
5. [+41, -7] Grubu bilmiyordum ancak tarzlarına bakınca gerçekten benziyorlar… Gyeolkyung’u gerçekten seviyorum ancak Minkyung’un geçmişte yaptıkları nedeniyle onlara ısınabileceğimi sanmıyorum.
6. [+30, -4] Şimdilerde de ne giysen hemen kopyalandı oluyor. Bu gidişle özgün tarz elde edicem diye başörtüsü takıp öyle çıkacaklar. O zaman kopyalandı damgası yemezler.
7. [+28, -2] İdoller arasında bu tarz giyinme yaygın zaten.
8. [+25, -6] Twice hayranı değilim ancak bu haberi gördükten sonra Twice’ ın “Ooh Ahh” müzik videosunu ilk kez izledim ve bariz şekilde benzer olduğunu düşünüyorum.
Kaynak : kpopfans