KoreZin

  • Anasayfa
  • K-Magazin
    Kore Magazin haberleri burada.
    • Ana Haber
    • Varyete
    • Dedikodu
    • Sosyal Medya
    • K-CF
  • K-POP
    K-POP dünyasından sıcak sıcak güncel haberler.
    • Konser
    • MV
  • K-Drama
    Kore Dizi ve Dramaları hakkında son gelişmeler. Ayrıntılar.
    • Reytingler
    • K-Movie
  • K-Nedio
    Güney Koreli idoller, dramalar veya benzeri bir çok konuda liste haber tarzında hazırlanan paylaşımların yayınlandığı kategori.
    • K-Test
  • Netizen
    Susmak bilmeyen netizenler, neler diyor? Kimler hakkında konuşuyorlar? Türkçe çevirileri ile artık burada.
    • Söz Sende
  • Diğer
    Genel veya Diğer haberler şeklinde nitelendirebileceğimiz Haberler bu bölümde!
    • Köşe Yazıları
    • Makale
    • Siyaset
    • Şikayet & Öneri
  • Haber Ekle
  • Editör Başvurusu
  • Anasayfa
  • K-Magazin
    • Ana Haber
    • Varyete
    • Dedikodu
    • Sosyal Medya
    • K-CF
  • K-POP
    • Konser
    • MV
  • K-Drama
    • Reytingler
    • K-Movie
  • K-Nedio
    • K-Test
  • Netizen
    • Söz Sende
  • Diğer
    • Köşe Yazıları
    • Makale
    • Siyaset
    • Şikayet & Öneri
  • Haber Ekle
  • Editör Başvurusu
Önceki Sonraki

[Genç Hikayeleri] Benim Gibi Sadece Kızlara Özel Okula Giden Var mı?

Yazan: Carpathia , Nisan 2, 2017

Pann Hikayesi: Kız lisesine gidiyorum ve çok zor çünkü hiç erkek yok. Orta öğretimde erkek kız karışık bir okulda okudum, ama yinede erkekler hakkında pek birşey kapamadım… Çevremde çok erkek yoktu ve şu anda kız lisesine gidiyorum , hayatımda nerdeyse hiç erkek görmüyorum.

Bu beni çok fazla strese sokmaya başladı ♫ ❤ ❤ ❤ ❤ Bu biraz sert olabilir fakat bir sevgilim olsun istiyorum ve ilk öpüşmemi gerçekleştirmek istiyorum artık ve ona dokunmak tenini hissetmek istiyorum ^^ Artık bir sevgili istiyorum 🙂 Orta okuldayken böyle birşeyi hiç hissetmemiştim, neden bilmiyorum, fakat kız lisesine başlayınca böyle oldum  ♫ㅜ

Bu sadece bende olan birşey mi acaba? Kız lisesine gideniniz var mı ve sizede böyle hissettiriyor mu? ㅜㅜ

Yorumlar:

* Kız ortaokulu, kız lisesi derken hep kızların içinde okudum. Erkeklerle konuşmak onlarla oyun oynamak dahi çok istedim. Erkeklerle çıkmak istedim hep. Yalnız hep hayallerimde kaldı. Erkeklerle birlikte çok çabuk ve rahat bir şekilde birlikte olan kızları görünce çok kıskanıyorum ve nasıl olduğunu merak ediyorum. Kıskançlıktan ölecek gibi hissediyorum.

* Bu gerçekten delilik ama bende böyleyim, her gece çeşitli videolar izliyorum ve buna bir çözüm bulmak istiyorum.

* Çok normal bir durum bence, neden böyle olduğunu araştırman lazım.

* Bende karma orta okul okudum ve kız lisesine gittim ama hiç deyim yerindeyse erkek açlığı hissetmedim. Bunun başlıca sebepleri orta okula ve liseye giden erkeklerin çoğu çok ergen oluyor ve sex ile ilgili salak şakalar yapıp duruyorlar. Benimde çok olgun olmadığımı varsayarsak, onlar benim çok üst seviyem birer ergenler. Bu şekilde düşününce kız okulu bence daha iyi. Ayrıca hiç biride yakışıklı olmuyor.

* Kız lisesi mazeretin bence tamamen geçersiz, aynı şeyi karma okuldada yaşayacaktın.

* Karma okulda olmama rağmen aynı durumdayım. Erkeklerle yaklaşamıyorum.

Peki sizler hiç kız lisesine gittiniz mi?  Veya okulda erkeklerle aranız netizenler gibi karışık ve umutsuz mu?

Kaynak: pannchoa

 

 

Etiketler: kız orta okulları, korede kız liseleri, korede liseler, korede sevgili ilişkileri

Popüler Haberler

Ha Seok Jin ve Hani’den Duygusal Geri Dönüş: “...
Ha Seok Jin ve Hani’den Duygusal Geri Dönüş: “...
Ha Seok Jin ve Hani’yi Buluşturan “Love ...
Ha Seok Jin ve Hani’yi Buluşturan “Love ...
JYP, HYBE ve SM’den Konser Biletlerinde Yeni Karar U...
JYP, HYBE ve SM’den Konser Biletlerinde Yeni Karar U...
BLACKPINK’ten Lisa Yeni Pozlarıyla Büyüledi
BLACKPINK’ten Lisa Yeni Pozlarıyla Büyüledi



















KoreZin İletişim ve Reklam

[email protected]


DMCA.com

Kategoriler

Tüm hakları saklıdır. KoreZin. İçerik: KPOP, Kore Magazin
  • Çerez Politikası
  • Editörlük Başvurusu
  • Gizlilik Politikası
  • Kendi Haberinizi Yazın!
  • Kullanım Koşulları
  • Künye
  • Şikayet & Öneri