[+291, -43] Endişeleniyorum. İçimden diyorum ki “Ah… Neredeyse iç çamaşırı görünüyor. Aman, lütfen eğilme. Ah… Sanırım görünüyor. İç çamaşırı giyiyor, değil mi?? Ya giymiyorsa…” falan filan…
[+250, -16] Şuradaki çifte standarda bakın. Kısa etek giyenler hep bunun birinin kendi tercihi olduğundan bahsediyor ama buraya gelip diğer kızların ucuz göründüğünü söylüyorlar.
[+173, -20] Sizi ne ilgilendirir? Giyinen siz değilsiniz sonuçta.
[+75, -0] Sadece “Yuh, eteği ne kadar da kısa!” diyorum, o kadar.
[+43, -1] Sizin kısa etek giyme hakkınız varsa benim de bunun ucuz göründüğünü düşünme hakkım var.