Laboum, “Birinci olduğumuza inanamıyoruz… bazı üyelerimiz ağladı.”
Kaynak: X Sports News via Naver
1. [+916, -10] Evet ben de inanmıyorum.
2. [+786, -10] 300. sırada yer alan şarkının kazanabilme gerçeğine bizde inanmıyoruz…
3. [+727, -11] Utanmanız yok mu?
4. [+575, -7] Bizde inanmıyoruz.
5. [+506, -10] Hmm.. Söyleyecek çok şeyim var ama söylemeyeceğim…
6. [+211, -3] Görmezlikten ve duymazlıktan gelmeye karar vermişler gibi görünüyorlar… inanılmaz…
7. [+192, -2] Bu konu hakkında utanmaz olduklarını gösterdiler. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
8. [+166, -2] Gerçekten hak ettiklerini düşünüyorlar.
9. [+161, -3] Canlı yayında yaptıkları açıklamada karışıklık olmalı. Şaşırtıcı değil, iyi bir yol olmalı.
10. [+138, -2] Şarkıları hala dijital listelerde değil.
11. [+129, -1] İnternete girmiyorlar mı? Onlar psikopat.
12. [+123, -1] Hiç konuşmamalıydılar. ㅋㅋ
13. [+121, -2] İmajlarını mahvettiler, elveda.
14. [+67, -1] Utançlarını andromeda’nın içine attılar.
15. [+52, -2] Cep telefonları yok mu? Makaleleri ve yorumları okumaları gerekmiyor mu? Çok utanmazlar.
Kaynak: Netizenbuzz