Haber: CL, Taeyang’ın SNS’sinde “Kalbim bugün de değersiz” yazıyor
Kaynak: Star News üzerinden Nate
Taeyang: “Chaerin çok hoş, değil mi?”
CL: “Benim enerjim … hislerim … kalbim çok değersiz”
1. [+818, -67] Ama en azından cüzdanın değersiz değil. Önümüzde bu kadar zayıf davranma.
2. [+591, -23] Big Bang’e inanan hayranların kalpleri de değersiz
3. [+497, -33] Taeyang, yüzünün bile görülemediği CL’nin bir resmini pylaşıyor ve “Chaerin hoş, değil mi” diye soruyor ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
4. [+28, -10] Her iki grup da bir zamanlar çok popülerdi… Ama ikisi de uyuşturucu nedeniyle…
5. [+22, -3] Taeyang, CL’in yüzünü göstermeden CL daha güzel görünüyor demeye mi çalışıyor?? ㅎㅎㅎğ
6. [+17, -2] Bahse girerim panik bozukluklarından muzdarip olan CL’in haberi yakında görülecektir.
7. [+17, -3] Yüzü gösterilmeden daha güzel görünüyor
Kaynak: Netizenbuzz
Editör: I AM _ V.I.P yim