Sehun’un elinin üstünde –L yazısı vardı.
Bu bana direk EXO-L’i hatırlattı.
Sehun hayranlarını performansı sırasında düşünüyordu.
EXO Dream konserinin sahne arkasında oturup hayranlarını izledi.
EXO’nun hayranlarına olan sevgisi çok güzel
Yorumlar:
1.EXO ve EXO-L çok uyumlular. ‘Biz biriz’ derken gerçekten bir olduklarını hissettiriyorlar.
2.Oh Sehun’un yüzü yakışıklı, uzun boylu, tatlı ve mükemmel biri
3.Sehun’un yüzü soğuk göründüğü için kişiliğinde öyle olduğunu düşünüyordum, ama beklenmedik derecede şirin ve hayranlarına inanılmaz bir sevgisi var.
4.EXO aşırı derecede sevimli
5.EXO-yah Bu yaz randevuya çıkalım!
6.Ahh cidden EXO’yu tanıdığımızdan bu yana çok zaman geçti. Onlar bir çölün vahası gibiler..
Kaynak: Aeriverse – PannChoa