Orta Okul
Lise
Çıkış Hazırlığı
Şimdi
–
-Seulgi çok güzel.. Keşke ona benzemiş olsaydım..
-Vay.. Hiç değişmemiş..
-Ona daha fazla baktığımda, daha çok Kim Yuna’ya benziyor..
-Seulgi-ya, çok zarif görünüyorsun..ㅜㅜ
-Bizim Seulgi hayatının tümünde hiç çirkin olmadı..ㅠㅠ
-Kang Seulgi en iyisi..ㅠㅠ
-Dürüst olmak gerekirse, çıkış sahnesinde onu gördüğümde gerçekten şaşırdım.. Çünkü SM Rookies günleri sırasında göründüğünden gerçekten farklı görünüyordu..
-O çok güzel, peri gibi..
-Kim Yuna ve Seo Hyunjin’in karışımı gibi görünüyor..Güzel ..
-O çok güzel ama o gerçekten nefret ettiğim birisine benziyor……………
-Çıkış hazırlık günleri sırasında çok güzel görünüyordu..
-Vay.. Seulgi ve Irene’nin resmi tamamen göz alıcı..ㅠㅠ
-Seulgi-ya, seni seviyorumㅠㅠ
-Son resimde gerçekten Seo Hyunjin’e benziyor..
Kaynak: pannatic