NAVER: [Makale] EXO, 21 Temmuz’da geri dönüş sahnesini Music Bank’te gerçekleştirecek.
1.[+3155, -104] Wow.. Daebak EXO geri dönüş yapıyor
2.[+2439, -90] EXO ㅠㅠㅠ Dört gözle beklenen buyduㅠㅠ♥♥
3.[+2291, -80] Hull daebak
4.[+2186, 70] EXO ㅠㅠㅠㅠSonundaㅠㅠㅠㅠSabırsızlıkla bu geri dönüşü bekliyorum
5.[+2154, -70] EXO GERİDÖNÜŞÜ.. Çiçekli yollarda yürüyelim♥
6.[+541, -18] Bu yaz buluşuyor muyuz ?
7.[+515, -11] EXO geri dönüş yapıyor
8.[+511, -13] Biz biriz EXO hadi sevelim♥♥ Bu yaz buluşalım!! Hadi yapalım şunu!! Ön satış rekorunu kıralım
9.[+457, -11] Sonundaㅠㅠㅠㅠ Çocuklar sizi ne kadar uzun süre beklediğimizi bilmiyorsunuz
10.[+463, -10] Ne tür bir konseptle gelecekler çok merak ediyorum
11.[+411, -6] Aman Tanrım EXO geri dönüşü, Aman Tanrım EXO geri dönüşüㅠㅠㅠㅠ
12.[+365, -6] EXO geri dönüş yapıyor
13.[+357, -7] Sonundaㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
14.[+362, -13] EXO geri dönüşü için heyecanlıyım♥♥ EXO hadi sevelim!
15.[+336, -8] EXO’nun geri dönüşü gerçekleşiyorㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
16.[+315, -8] Sonunda!!!! Güzel bir haberㅠㅠㅠㅠㅠ
17.[+304, -5] Bu geri dönüşte kendinize iyi bakın!! Faytink
18.[+302, -8] EXO-L harika…Gerçekten ayın 19’unda geri dönüş yapacaklar gibi (EXO-L bazı ipuçlarından geri dönüş tarihinin 19 Temmuz olacağını tahmin ediyorlar)
19.[+265, -6] EXO geri dönüşü sonundaㅠㅠㅠㅠㅠ
20.[+186, -3] EXO her zaman beklentilerden daha iyi bir geri dönüş gerçekleştiriyor
21.[+174, -3] Gerçek bir yaz buluşmasıㅠㅠㅠㅠㅠ
22.[+171, -3] Daebak EXO’nun geri dönüşü yaklaşıyor
23.[+160, -3] 21’inde geri dönüş olacağı için, SM yakında teaserları yayınlamaya başlayacak demektir
24.[+158, -3] Sonunda geri dönüyorlar
Kaynak: Naver