Kaynak: Edaily via Naver
“Seoul Uluslararası Üniversitesi Çocuk Hastanesi” nden bir temsilci, GD’nin 2011 ve 2012 yıllarında 50 milyon Won’luk yani 2 yılda 100 milyon Won’luk (yaklaşık 90000 dolar) bağışta bulundu. 2012 yılında yapılan bağış özelti, o zaman halka söylenmedi. Hastaneye ilk bağışı, 2011 yılında,fanlar G-Dragon`un doğum gününü kutlamak için 20 milyon Won bağışta bulundular. Yıllar geçtikçe UNHCR ve Seungil Hope Vakfı ve diğerleri arasında da bağışta bulundu.
1. [+5668, -218] iyi işler her zaman övülmeli ~~ Başkalarına yardım etmek kolay değil ~~
2. [+4380, -168] Hem şarkıcının hem de hayranlarının bağışta bulunduğunu görmek güzel!
3. [+3774, -226] GD’nin yapamayacağı şey yoktur~ Her doğum gününde bağış yaptı, cool~~~
4. [+3217, -170] GD tur sırasında sağlığına dikkat et ve hayranlarınla bağışta bulun!
5. [+2988, -309] Üst düzey erkek sanatçı GD
6. [+622, -40] İyi şeylere her zaman iltifat edilmeli~ Ne kadar çok para olursa olsun, büyük meblağlar bağışlamak kolay değil, şaşırtıcı
7. [+587, -42] GD’nin hayranlarının bir sürü bağışta bulunmaları çok havalı
8. [+539, -33] 18 Ağustos’taki her bir doğum gününde sessizce 81,8 milyon Won bağışta bulunuyor, GD gerçekten hayran duyulası
9. [+486, -35] Jiyong, gerçekten.. aferin!
10. [+399, -17] KingGD beklendiği gibi, çok bağış yapan biridir^^
11. [+499, -37] GD’yi kabul ediyorum
12. [+345, -19] Cool GD~
13. [+322, -13] İyi~ İyi~
14. [+316, -12] VIP’ler ve GD çok havalı
Editör: I AM _ V.I.P yim