Haber: Oldukça heyecan verici görünüyorlar
Kaynak: instiz
-Bundan gerçekten çok hoşlanıyorum çünkü tamamen yaz havası veriyorlar !
-Çok sevimliler ..ㅠㅠ Irene çok sevimli ..ㅠㅠㅠ
-Bu kısmı gerçekten çok seviyorum !
– Favori kısmım ..ㅠㅠ Bu kısmı gerçekten çok seviyorum ..ㅠㅠ
-Ama lütfen şu ayaklarındaki botları artık gitmesinler .. Yarıya falan indirsinler lütfen, stylists-nim..ㅠㅠ
-Gerçekten dansın bu kısmı çok eğlrbfeliı..
-Joohyun bu dansa çok yakışıyor ..
– Bu koreografinin öldürücü kısmı Irene’ın el hareketleri ve yüz ifadeleri ㅠㅠ
-Joohyun ancak bu kadar sevimli olabilir ..ㅠㅠ Tıpkı bir bebek gibi ㅠㅠ
-Red Velvet’in koreografileri her zaman çok heyecanlı ve eğlenceli!
-Red Velvet’ın gelmiş geçmiş en iyi koreografisi budur..
-Dans ederken nasıl bu kadar eğlenceli ve havalı ve tatliş gözükebilirler ?ㅠㅠㅠ
-Bu kısım gerçekten çok tatlı ya ..ㅠㅠ Özellikle havaya zıpladıkları yer ..ㅠㅠ
-Whoa.. Seulgi’ye bakın ..
-Oha.. Çok eğlenceli ..
Kaynak: pannative